music




Monday 20 June 2011

:: about me ::

my name noradilah adnan, org slalu pggl dgn name dila atau azie.
D.o.b ~ 1 july 1988, semakin lame umur mngkat, dan smakin mngkat kematangan driku. 1july ni genap lah 23thn. (",)
aku dilahirkan di pulau tioman, pahang... aku dibesarkan di pulau ni, dan b'skolah di sk tekek smpi lah form 1, n then form 2 aku tuka sekolah atas kehendak sndiri... aku skolah di sk seri bemban, melaka. aku stay smpi abis skolah dgn my paksu makcu. byk kisah hidup sdih dan gembira bersama family ini.... tp alhamdulillah.. lame kelamaan aku pndai berdikari.. maybe rmi kwn2 lah kot. (",)
.
.
.
.
family mlk. makcu paksu dan ank2 nye


2005- tamat sekolah form5, sementara tggu result. dok umah bosan sgt, aku dan kwn2 lain pakat mncri kerja utk dptkan pengalaman.. kami dpt kerja sbg waitress nando's jaya jusco melaka. happy sgt waktu ni, tp penatnye x blh nk ckp lah. name pon kje kan.. biasalah sume tu... janji kami dpt cr $$$$$ sndri hehe... dpt gaji je shopping x igt.. tp kje x lame mne pon. just thn 6 bln sje..
.
.
.
.
.
.
.
.
ni lah sahabat baik yg kt melaka, klu g melaka msti kuar jln2 ngn  dorg. x lngkap slh sorg msti x best. (",)
.
.
.
aku mndapat tawaran kos multimedia, kat institut latihan perindustrian, selandar (ILPS), selame 1thn..
mmbe baik aku aisyah, sambung form 6, n mmbe yg lain aku x tau cite pon.. waktu ni sdey sgt coz kami dgn haluan msg2, x lg cam waktu skolah slalu bersama..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
byk lg perjalanan hidup aku nih, mls nk cite pjg...
NOW.! aku smbung study kos asst.pharmacy, kolej islam kelantan, jauh kan..? rmi ckp cm tu.. tp aku wat x endah ape org kate coz niat ku nk blaja demi mase dpan dan family ku...
lg 1 jauh dr sgale masalah aku alami, nk lupakan lupakan lupakan..... hehe.. rahsia (",)

dok kelantan, aku dpt ubah dri aku slow2.. shingga skang aku b'tdg, dan tggl sume kisah lame, dan seangkatan dgnnye,  maybe jauh dr dia. dan dpt kwn2 rmi yg 1 kpl kot.. thanks to all..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
luv u all 

No comments:

Post a Comment